Erreur de " the operation select list item cannot accept the arguments

et dans" set global action" je ne peux pas écrire "globalaction"

Have you tried it like I have shown? Does it work for you ?

Just change it to the block you had then!

image

non ça ne fonctionne pas j'ai le même message d'erreur , j'ai fais comme ça

that is why it does not work. you are trying to compare two different things (incorrectly)

à quel endroit ?

Learn to work with lists and lists of lists... and understand the difference between a list and a list of lists

Also use Do it to debug your blocks, see also tip 4 here App Inventor: How to Learn | Pura Vida Apps
see also Live Development, Testing, and Debugging Tools
Taifun


Trying to push the limits! Snippets, Tutorials and Extensions from Pura Vida Apps by icon24 Taifun.

And think about what exactly do you want to store in TinyDB? User and password of only one user or user and password of several users?

Taifun

je veux stocker plusieurs utilisateurs

dans screem1 je veux récupérer l'email et le mot de passe de chaque utilisateur, qui s' est enregistré dans l'autre écran, pour qu'il puisse se connecter à chaque fois qu'il le souhaite

dans screem1 je veux récupérer l'email et le mot de passe de chaque utilisateur, qui s'est enregistré dans l'autre écran, pour qu'il puisse se connecter à chaque fois qu'il le souhaite

@TIMAI2 already provided an example for you

To find out what you are doing wrong, use the Do it debugging feature as already mentioned earlier...

Taifun

c'est en anglais et je ne peux pas traduire

Please upload your aia project, then maybe we can see what you are doing, and fix it

(Canned Reply: ABG- Export & Upload .aia)
Export your .aia file and upload it here.
export_and_upload_aia

MAMconnect.aia (5.6 MB)

je suis désolé mais je n'y arrive pas


You have 20 screens, and one of your images is 4mb

Try with these blocks in Screen1:

Here is a revised aia project. I have resized your large images...
MAMconnect_revised.aia (929.3 KB)
[EDIT - sorry I got the list selection logic wrong]

As mentioned above, you have 20 screens, this may work, or may cause your app to crash.

Use different screens wisely

If you decided to use different screens, then you should switch them correctly, else you will run out of memory after a while...      
The recommended method of switching screens in App Inventor
(Thanks Taifun)
 
Also see demo: multiscreen.aia
 

Also see Nested Screens

OUI je sais pour les écrans il faut que je me penche sur les écrans virtuels car je ne sais pas comment on fait, mais pour le moment il faut que je règle le problème de l'écran1


voilà les blocs (par contre je n'ai pas le même bloc vert que le votre), et j'ai toujours le message d'erreur. Peut on faire une autre formule sans les listes ?

par contre je l'ai essayé avec ma version de l'application