AI companion se desconecta al intentar ingresar a un screen [AI companion disconnects when trying to enter a screen]

AI companion se conecta muy bien, pero al momento de ingresar a una pantalla desde la aplicaci贸n el AI companion dice: The Companion has disconnected.

Agradezco su ayuda, puedo estar perdiendo un trabajo de 2 meses.

:frowning:

Try connecting your phone via a USB cable from the laptop and then connect to the companion once again.

Thanks, I did a test by downloading the Apk but the same thing happens to me, when trying to enter the screen, this is returned to the main screen :frowning:

Please share your blocks...

Lo raro es que hasta esta ma帽ana estaba funcionando muy bien,

Are these the screen1 blocks?

Then providing the change log would really help!

Disculpa, c贸mo accedo al registro de cambios?

I meant, if you remember the changes you have made since morning, then send those block.
So we will know the difference between your morning's blocks and the current blocks :smile:

If you had a saved version, then its the best!
Send both the copies here

Entiendo, lo mas raro es eso, habia bajado en dias pasados una copia y al subirla tambien presenta el error.
Te voy a compartir ambas.

Y esta ma帽ana no cambi茅 ningun bloque, lo unico que hice fue un cambio en firebase de resto no mas

Muchas gracias ya lo pude resolver, era un error en una lista de la base de datos firebase que me esteaba bloqueando el acceso a la aplicaci贸n

This topic was automatically closed 7 days after the last reply. New replies are no longer allowed.